Kącik fanów fantasy RPG i tych klimatów
Strony: 1
Z każdym nowych poziomem rzucasz dwoma kościami z 6-ścioma polami. Wylosowana liczba idzie w statystyki - jednak to Ty wybierasz ile oraz w jakie.
Możesz maksymalnie zdobyć 12 punktów, minimalnie 2. Wynik przeważnie oscyluje w przedziale od 4 do 8.
Statystyki:
Siła - zwiększa zadawane obrażenia oraz ciężar który postać może unieść.
Wytrzymałość - główna statystyka życia, im więcej wytrzymałości tym większa odporność na choroby, obrażenia oraz zwiększona stamina.
Zręczność - odpowiada za refleks postaci oraz zwiększoną szansę na zadnie ciosu krytycznego. Z wysoką zręcznością łatwiej unikniemy strzał, czy pocisków. Zwieksza się również szansa na udany test do kradzieży czy skradania, a także wtrafienia ciosu.
Inteligencja - zwiększa siłę czarów oraz pozwla na naukę coraz to potężniejszych zaklęć. Ponadto zwiększa ilość posiadanych punktów Many, która jest potrzebna do rzucania czarów. Przydaje się również wynalazcom.
Wiedza - Przydatna Rzemieślnikom, Technokratom oraz Alchemikom. Odpowiada za rozwój postaci w kierunku kowalstwa (plany do wyśmienitych zbroi będą potrzebowały wyśmienitej wiedzy, tak samo wynalazki. Im bardziej zaawansowany tym więcej wiedzy potrzeba).
Charyzma - duża pozwala na zmniejszenie cen u kupców oraz zwiększa możliwość pomyślnego wykonania testu na kłamstwo czy perswazję.
Siła Woli - Odpowiada za odporność na magię, trucizny, kłamtswa, przekupstwa itd.
Offline
Strony: 1